Thursday, 28 August 2014

Air Terjun Sekayu

Assalamualaikum w.b.t..

Walaupun tak jauh sangat dari rumah sebenarnya dah lama sangat aku tak datang sini. Hehe.. Beberapa hari lepas sepupu aku ajak picnic. Apa lagi on je la. 







Cuma berendam kat kawasan bawah-bawah je, tak bolehla pegi atas-atas sangat, ada budak kecik. Gambar time makan pun tak sempat nak snap, sebab dah kebulur sangat masa tu, maklumlah tak makan apa lagi pagi tu.

Lagi sikit gambar yang sempat ambil..




3 gambar diatas ni sebenarnya untuk entri snapshot tapi tak apalah, kongsi je la kat sini yep. (^_^)Y








10 comments:

  1. Wahh bestnya.. suasananya sungguh semulajadi & nampak nyaman.. :)

    ReplyDelete
  2. dah lama nak pergi sini..tapi xde org nak bawak..haha

    ReplyDelete
  3. one of the great ways to spend time with family kn ^^

    ReplyDelete
  4. Dekat dgn rumah je?! bestnyer!! kalau saya, tiap2 minggu pergi! heheh!

    ReplyDelete
  5. Tengok air nya dah boleh rasa dah kesejukannya... huhuhu
    sesuai untuk release tension... :)

    ReplyDelete
  6. dah la sekarang tengh mengidam nk mndi sungai.. baca plak entri ni.. hmm..
    hehehe

    ReplyDelete